CONCEPT
Produse SAP de ultimă generație. Strategia ta poate fi avantajul decisiv de a ști întotdeauna ceea ce poți face cu tool-urile pe care le ai.
MANAGEMENT
Produse SAP de ultimă generație. Gestionarea atentă a proiectelor este baza noastră. Păstrăm un istoric și suntem pregătiți pentru orice surpriză.
CONSILIERE ȘI ASISTENȚĂ
Produse SAP de ultimă generație. Implementăm proiectele dvs. împreună cu dezvoltatorii noștri certificați pe baza celor mai noi tehnologii SAP®.
SOLUȚII INDIVIDUALE
Produse SAP de ultimă generație. Compania dvs. este unică.
Vă oferim soluții SAP® optimizate, adaptate cerințelor și proceselor de lucru.
GĂZDUIRE / SECURITATE IT
Cu infrastructura noastră IT disponibilă, aveți un partener de partea dvs. care și-a certificat serviciile în conformitate cu ISAE 3402 și ISO 27001.
IMPLEMENTARE
Aducându-ne de partea dumneavoastră este primul pas important pentru implementarea cu succes a proiectului dumneavoastră.
VALUE ADDED RESELLING
Suntem desemnati de catre SAP® ca vânzător specializat, avem statutul de „Value added reselling”.
[ ISC WM
BASELINE ]
Suplimentul pentru a vă optimiza logistica depozitului fără hârtie ci cu Produse SAP de ultima ultimă generație
Alocarea automată de preluare a comenzilor către comercianți, luând în considerare în mod automat criteriile de priorizare individuale, este un accelerator enorm în logistică și vă ajută întotdeauna să luați deciziile de depozitare corecte online. Procesarea in mediul digital a proceselor de stocare sunt regăsite pe interfețele HTML ușor de citit care sunt integrate în standardul SAP® . Același lucru este valabil și pentru problemele interne, cum ar fi transferurile de stocuri, completările și conturile de inventar. Puteți fi beneficiarul unor produse SAP de ultima ultimă generație.
Preluarea comenzilor prioritare
La atribuirea comenzilor de preluare se va lua in considerare regimul de prioritate a fiecarei comenzi in parte.
Prelucrare fără hârtie
Nu mai există teancuri de hârtie interminabile cu liste de verificat. Acum aveți SAP® și etichete pentru etichetarea mărfurilor.
Informațiile clar definite circulă pe întregul lanț de documente
Vă putem oferi sfaturile individuale chiar pe tableta.
Experiența noastră in industrie a dezvoltat un pachet de referință WM foarte bun și extins în ultimii ani – suntem siguri că aproape orice dorință din partea dvs. va rămâne deschisă în procesarea depozitului. Vă acoperim procesele în depozit cu soluția noastră Einlagerprozesse: procesele de transfer și reconstituire a stocurilor, cules, procesele de consolidare, monitorizare depozit. Puteți fi beneficiarul unor produse SAP de ultima ultimă generație.
[Gestionarea inteligentă a depozitelor cu RFID [LOMO 1.0]
În colaborare cu partenerul nostru AIO (AIO IT pentru Logistics GmbH) am dezvoltat o APP Smart: WM pentru dispozitive Android. Integrarea SAP® LOMO dezvoltată de ISC oferă posibilitatea achiziției de date mobile în timp real pentru rezervarea zilnică a inventarului în SAP® MM. În plus, această aplicație acceptă procesele de preluare și ambalare bazate pe un proces de livrare SAP® SD. Aplicatia a fost optimizat cu funcția de a utiliza RFID pentru o citire și identificare fără contact, fiabile și fără erori a produselor, ambalajelor și mijloacelor de transport. Această soluție inteligentă vă sprijină în reducerea efortului manual în bunurile primite, la preluarea și la ieșirea mărfurilor. Creșteți fiabilitatea procesului prin recunoașterea automată a mărfurilor și verificări integrate de plauzibilitate în timp real. Puteți fi beneficiarul unor produse SAP de ultima ultimă generație.
Suport RFID
Scrieți și scanați informațiile RFID
Recepție / emisiune de mărfuri
Introducerea mobilă a recepției mărfurilor și emiterea mărfurilor pentru diferite sarcini de cont în SAP® .
Prelucrare
Funcție de preluare și pachet mobil bazată pe livrări SD
Incărcare
Funcția de încărcare mobilă a unităților de manipulare pe baza livrărilor SD
Datorită posibilității de parametrizare individuală, procesele dvs. pot fi integrate cu ușurință în soluția noastră mobilă Puteți fi beneficiarul unor produse SAP de ultima ultimă generație.
[ Aplicații ISC BUSINESS TECHNOLOGY SMART ]
[CONEXIUNEA PRESTATORULUI DE SERVICII DE TRANSPORT ÎN SAP ]
TRANSPORT
Avantajul pentru clienții SAP® este ridicat cu aplicația noastră „Conexiunea furnizorilor de servicii de transport în SAP®”. Comunicarea convenabilă și integrată cu furnizorul de servicii de transport cu un pachet de bază în SAP® vă permite să gestionați orice proces de transport mondial rapid, în siguranță și fără erori. Puteți fi beneficiarul unor produse SAP de ultima ultimă generație.
Inchiderea zilei
Crearea închiderii zilnice direct în SAP.
Urmărirea expedierii
Stocați numărul de urmărire automat în documentul SAP.
Validarea datelor
Datele sunt verificate în timp real de către furnizorul de servicii de transport.
Conexiune web
Posibil direct de la SAP® sau opțional, prin SAP®-PI / dispecer web.
Pachetul complet format din:
– Conexiune de UPS, DHL, DHL Express, Fan Courier, Cargus si multe altele;
– Interfețe SAP® ale fiecărui furnizor de servicii de transport maritim;
– Tabele de optimizate în care se pot face diverse setări pentru a automatiza procesul și mai mult;
– Preasignarea datelor legate de transport din livrarea SAP SD și transportul SD;
– Configurarea aplicației complete;
– Instruire și sprijin pentru angajații tăi;
Datorită soluției complet integrate în SAP® , nu mai este necesar ca utilizatorul să părăsească sistemul SAP® . Toate informațiile relevante referitoare la livrare pot fi pre-atribuite direct din documentele SAP. Acest lucru nu numai că economisește timpul pur, ci și comunicarea între creatorul de livrare / transport și expeditorul propriu-zis. Indiferent dacă trimiteți prin UPS, DHL, DHL Express, Fan Courier, Cargus cu ajutorul APP ISC veți obține o valoare adăugată semnificativă. Puteți fi beneficiarul unor produse SAP de ultima ultimă generație.
[MM-FB-005
OCI Enjoy]
Rechiziție / COMANDĂ PRIN CATALOAGE WEB EXTERNE DIRECT ÎN SAP
Dacă nu utilizați un sistem SAP® SRM și doriți totuși să comandați C-Teile în SAP folosind aplicatia Enjoy ME51N și / sau ME21N dintr-un catalog online extern, atunci ar trebui să căutați aplicația noastră „Requisition / Order via external” Decideți cataloagele web direct în SAP® . De asemenea, compania are cerințe în afara producției, care sunt înregistrate în SAP® fie ca rezervare manuală, fie ca cerință de cumpărare. Cerințele de achiziție sunt deseori materiale care nu sunt create în SAP® și, prin urmare, nu au informații despre preț sau sursă. In multe cazuri, solicitantul folosește cataloage web care au o gamă cu prețuri specifice pentru. Transferul manual al informațiilor către cerința de achiziție SAP® necesită foarte mult timp și este predispus la erori. Puteți fi beneficiarul unor produse SAP de ultima ultimă generație.
Copiator
Transfer individual de date în aplicația SAP respectivă (rechiziție / comandă).
Istoric
Flux perfect pentru documente.
Flexibil
Conectarea mai multor cataloage.
Orice număr de cataloage web
Este posibil să conectați orice număr de cataloage web individual la sistemul dvs. SAP. Folosind personalizarea specifică clienților, puteți controla în mod convenabil care informații din catalogul web ar trebui transferate către sistemul dvs. SAP. Puteți utiliza autorizațiile proprii pentru a controla ce utilizator poate obține din ce catalog web. Puteți fi beneficiarul unor produse SAP de ultima ultimă generație.
Caracteristici:
– Alocare individuală a valorilor implicite pe catalog;
– Alocare individuală a utilizatorilor SAP® la cataloage;
– Poate fi folosit pentru cereri de comenzi și comenzi;
– Fluxul de document consecvent în SAP® Transfer individual de date pe catalog;
– Conectarea mai multor cataloage web compatibile cu OCI.
[ MM–FB-004 ]
Încărcarea și descărcarea înregistrărilor de informații despre cumpărare
Prelucrarea datelor pentru achiziția înregistrărilor de informații în Excel. De asemenea, încărcați fișierul Excel și ajustați înregistrările informațiilor despre achiziții. Încărcarea și descărcarea înregistrărilor de informații despre cumpărare și menținerea înregistrărilor de date curente în SAP® necesită mult timp. Cu aplicația noastră „Încărcarea și descărcarea înregistrărilor de informații despre cumpărare” minimizați efortul pentru dvs. și pentru furnizor. Pentru a adăuga prețuri noi în sistemul dvs., aplicația noastră vă oferă un fișier EXCEL predefinit. Cu acest fișier, dvs. sau furnizorul dvs. puteți prelucra prețuri noi sau informații suplimentare, cum ar fi termenul de livrare, comanda minimă sau cantitățile normale, precum și numărul materialului furnizorului rapid și eficient și să le transferați în sistemul SAP®. În versiunea MM-FB-004, sunt luate în considerare și condițiile speciale și prețurile gradate. Puteți fi beneficiarul unor produse SAP de ultima ultimă generație.
Preţul de întreținere
Este posibilă menținerea prețului individual de către furnizor.
Controlul prețurilor
Verificați modificarea prețului înainte de actualizarea condițiilor.
Valoarea scară
Se pot adăuga valori de scară și condiții suplimentare.
Întreținerea condițiilor individuale Cu aplicația noastră este posibil să schimbăm condițiile, să adăugăm noi condiții și să creăm noi perioade de condiții, întrucât în standardul SAP nu este posibil să menținem condiții individual folosind procesarea în masă. Puteți fi beneficiarul unor produse SAP de ultima ultimă generație.
Caracteristici:
Menținerea textelor în evidența informațiilor despre achiziții; Ajustarea individuală a câmpurilor din evidența informațiilor despre achiziții, de exemplu numărul materialului furnizorului, termenul de livrare planificat etc.
Adăugați noi perioade de condiție Menținerea prețurilor gradate;
Crearea de noi condiții Ajustați condițiile existente.
[ MM-FB-001 ]
Copiați înregistrările informațiilor despre cumpărare, inclusiv înregistrările din agenda de comenzi
COPIAȚI TOATE INFORMAȚIILE FURNIZORULUI
În practică, este din ce în ce mai frecvent ca furnizorii să fuzioneze sau să rebranding. Această soluție oferă posibilitatea de a copia informațile, inclusiv istoricul actual de la un furnizor la alt furnizor. Copierea informațiilor despre cumpărare de la un furnizor la altul nu este inclusă în standardul SAP® . Funcția de copiere a înregistrărilor din agenda de comenzi este de asemenea disponibilă. Această îmbunătățire vă permite, de asemenea, să copiați determinarea sursei direct din aplicație. Puteți fi beneficiarul unor produse SAP de ultima ultimă generație.
Re-Branding
Copiere de la un furnizor vechi la un furnizor nou.
Fuziunea
Copiere de la un furnizor vechi la un furnizor nou.
Organizare
Copiați informațiie despre cumpărare de la un furnizor, de la un nivel organizațional la unul nou.
Aprovizionare
Copiați determinarea sursei a noului furnizor.
Copiați înregistrările de informații despre cumpărare
Fiecare companie care s-a confruntat cu înregistrări noi despre achiziții din cauza unui re-branding sau a unei fuziuni, care dupa cum se știe cheltuielile enorme de timp și bani sunt mari. Cu aplicația noastră puteți crea înregistrări despre cumpărături rapid și eficient. Livrarea și instalarea au loc în câteva ore. Nu există alte costuri de întreținere sau licență. Puteți fi beneficiarul unor produse SAP de ultima ultimă generație.
Caracteristici:
– Copiile condiționează perioadele din trecut;
– Schimbarea convenabilă și rapidă a nivelului organizațional sau transferul la un nou nivel organizațional, de exemplu, o nouă organizație de achiziții;
– Copiați texte lungi în limbile disponibile;
– Ștergerea steagului pentru înregistrările vechi de informații despre achiziții;
– Transferul înregistrărilor din agenda de comenzi pentru aprovizionare automată Autorizare bazată pe tranzacție proprie.
[ SAP BASIS ]
Funcționarea fără probleme a sistemului de bază SAP
sAP IN MÂINILE DUMNEAVOASTRA
Echipa noastră asigură funcționarea fără probleme a sistemului dvs. SAP® . SAP® BASIS cuprinde cei trei piloni de bază: bază de date, aplicație și prezentare. În plus, SAP® BASIS include multe activități: Instalări de sisteme, Upgrade-uri de sisteme, migrări a diferitelor baze de date către HANA/SAP ASE și conversii către S/4HANA. Fiecare sistem SAP® trebuie controlat de un administrator. Aceasta asigură o funcționare lină. Puteți fi beneficiarul unor produse SAP de ultima ultimă generație.
Optimizarea performanței SAP
Analiza în timp real este un nucleu al sistemului SAP®. Performanță optimă a sistemului dvs. cu noi.
Configurare, întreținere și backup
Vă ajutăm cu configurarea, întreținerea și backup-ul sistemului SAP® .
Actualizări de software
Mențineți-vă sistemul SAP® la zi cu actualizări periodice.
Configurare și întreținere hardware și software
Asigurați-vă funcționarea sistemului cu o combinație configurată optim de hardware și software.
Experiența noastră aprofundată constă în:
– Proiectarea aplicațiilor
– Instalarea sistemelor SAP
– Upgrade-uri de sisteme SAP
– Migrări a diferitelor baze de date către HANA/SAP ASE.
– Conversii și implementări de S/4HANA.
– Supravegherea modulelor SAP
– Analiza procesului și optimizarea
– Crearea de rapoarte
– Modelarea și extragerea datelor
simplificați și digitalizați primirea facturilor cu o singură soluție integrată în standardul SAP®. Organizați și arhivați factura digitală flexibil, sigur și ușor.
FACTURA DIGITALĂ – GESTIONAREA UȘOARĂ, RAPIDĂ, FLEXIBILĂ ȘI SIGURĂ ÎN SAP S/4HANA®.
Primirea digitală a facturilor este un serviciu din ce în ce mai căutat în Europa. Chiar dacă multe companii își trimit facturile în format digital prin e-mail, sunt firme care emit facturi pe hârtie. Prin urmare, angajații trebuie să le proceseze manual, ceea ce consumă timp și poate duce la erori de transmitere. Noi oferim soluția de procesarea digitală a facturilor în SAP S/4HANA®, ce va permite să procesați rapid și eficient facturile furnizorilor.
Îmbunătățiți-vă procesele cu o recepție mai rapidă a facturilor digitale. Procesarea facturilor este ușor de integrat în standardul SAP S/4HANA®. Facturile dvs. sunt încărcate în sistem ca fișiere PDF sau PNG, informațiile sunt extrase din fișier și apoi transferate într-un document preliminar. Facturile pot fi încărcate aici atât manual, cât și de pe e-mail sau prin intermediul unui director de stocare. Filtrați și sortați cu ușurință facturile cu ajutorul gestionării automate a facturilor.
În plus, procesarea digitală a facturilor oferă un flux de lucru unic. Facturile pot fi verificate și eliberate de către sistemul SAP și pot fi create, de asemenea, fluxuri de lucru de eliberare în funcție de cantitatea de facturi. În cele din urmă, un jurnal al fluxului de lucru asigură o documentație precisă.
DE CE SOLUȚIA NOASTRĂ ESTE CEA MAI BUNĂ PENTRU D-VOASTRĂ?
Administrația centrală
Căutare și clasificare rapidă și ușoară a facturilor. Documentele pot fi partajate și comunicate cu toți angajații care au drepturi de acces.
Recunoașterea automată a textului
IA permite transformarea securizată a informațiilor din facturi, cum ar fi datele din antet. În plus, IA învață în timp și se adaptează la datele introduse de utilizator.
Securitate maximă
Procesul integrat înseamnă că informațiile sensibile privind facturile nu mai trebuie distribuite manual, de exemplu prin e-mail. Acest lucru sporește securitatea.
Aprobări și eliberări
Economisiți timp și bani prin fluxul de lucru eficient al procesului de primire a facturilor digitale. Facturile pot fi atribuite solicitantului și sunt imediat disponibile pentru aprobare.
Team Workflow
Toți angajații autorizați pot avea acces la toate facturile digitale și la documentele atașate, promovând astfel eficiența. Toate datele pot fi vizualizate eficient și monitorizate în orice moment, în orice loc și de pe orice dispozitiv final.
Pur și simplu introduceți, verificați și eliberați facturile
Fluxul de lucru al procesării facturilor digitale este integrat perfect în sistemul SAP. Facturile dvs. sunt atribuite comenzii de achiziție corespunzătoare și sunt conectate permanent după eliberare. Interfața de utilizator SAP Fiori, simplă din punct de vedere vizual, face ca software-ul să fie ușor de utilizat.
Cashflow Management
Consolidați încrederea cu furnizorii dumneavoastră și creați o cooperare comunicativă. Facturile sunt plătite la timp, iar reducerea este utilizată în totalitate.
Arhivare conformă
cu legislația în vigoare
Toate facturile înregistrate sunt arhivate în conformitate cu legea. În acest scop, se utilizează sistemul DMS existent sau se conectează un nou sistem de gestionare a documentelor. Avem expertiza necesară pentru a conecta sistemul potrivit pentru
d-voastră.
AVANTAJE
ELEMENTE TEHNICE
Compatibil cu SAP S/4HANA®.
Soluție flexibilă care poate fi găzduită la sediu sau online.
Fiind un software inteligent, procesarea digitală a facturilor poate fi utilizată oriunde în lume. Acceptăm toate limbile.
Soluția noastră este disponibilă on premise și în cloud.
ADINA PASKULY
SALE MANAGER
Ideile și nevoile d-voastră sunt o prioritate pentru noi, de la analiză la implementare până la întreținerea aplicaților. Vă oferim servicii de consultanţă hardware şi software, platforme IT proprii, platforme de Internet şi dezvoltare de soluţii software. Suntem aici pentru d-voastră!
De ce noi?
ORIENTAȚI SPRE REZULTATE
Vezi mai multNoi facem SAP® pe bune! Găsim soluții individuale pentru toate industriile din companie. Serviciile noastre variază de la conceptul „Go-life” și nu numai.
EXPERȚII DE CARE AI NEVOIE
Vezi mai multNe angajăm să inovăm garantat. Îndepărtăm teama de SAP®. Punem la bătaie cunoștințele pe care le-am acumulat de la marile companii pe care le avem în portofoliu pentru întreprinderile mici și mijlocii astfel asigurăm stabilitatea pentru viitor.
NOI VĂ ASCULTĂM CU-ADEVĂRAT!
Vezi mai multAdapteaza-ne serviciile exact la nevoile tale. Ne gândim la toate, serviciile noastre sunt caracterizate de cunoașterea maximă a procesului și cea mai înaltă expertiză software.
GARANȚIA CALITĂȚII
Procesele noastre de operare au fost testate în conformitate cu standardele naționale și internaționale de siguranță în conformitate cu ISO 27001: 2013, ISO 9001: 2015 și ISAE 3402. Garantăm conformitatea și vă oferim standardele promise și, astfel, asigurăm credibilitatea printr-o verificare obiectivă de către auditorii externi. Puteți fi beneficiarul unor produse SAP de ultima ultimă generație.
Aveți o întrebare despre sfaturile noastre sau un subiect specific? Pur și simplu completați formularul fără obligație. Așteptăm cu nerăbdare să auzim de la tine.
Cere Informatii suplimentare
Vă rugăm să citiți Politica de confidențialitate și Termeni și Condiții.